preskoči na sadržaj

II. Osnovna škola Varaždin

Login
Tražilica
Kalendar
« Kolovoz 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Do polugodišta...

 

ANKETA
Da li ste zadovoljni sa aplikacijom eDnevnik ?



Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
European Maker Space Network

Projekt European MakerSpace Network uključuje četiri škole iz četiri različite europske zemlje (Španjolska, Turska, Poljska i Hrvatska) u kojemu sudjeluju učitelji i učenici iz tih škola među kojima je i II. osnovna škola Varaždin.

Cilj projekta European MakerSpace Network jest uspostaviti mrežu europskih škola u kojima se ostvaruju takvi prostori stvaranja, razmjenjuju znanja i vještine, ne samo u svakoj školi pojedinačno, nego i između nastavnika i učenika svih škola uključenih u projekt. Stoga je takav projekt vrlo važan za uvođenje europske dimenzije obrazovanja u našu školu, za stjecanje dobrih praksi i pružanje prilike našim učenicima da se upoznaju s drugim kulturama, nauče biti tolerantni i empatični te da poboljšaju svoje jezične kompetencije. Suvremene računalne tehnologije omogućavaju nam da podučavamo na drugačiji način, bliže svijetu moderne djece.

U okviru projekta planirane su četiri aktivnosti koje se sastoje od posjeta drugim zemljama i održavanja različitih radionica s naglašenim aktivnostima iz STEM područja. Tijekom razdoblja od dvije godine cilj je zajednički napraviti plan koji sadrži razvoj školskoga prostora stvaranja (engl. markespace), potaknuti razvoj različitih vještina kod učitelja i učenika poput poboljšanja digitalnih i socijalnih vještina, pismenosti, vještine učenja jezika, upoznavanja kulturnih razlika, razvijanja kritičkoga mišljenja, kreativnosti, zajedničkoga rješavanja problema, digitalnih kompetencija te poduzetništva. Tijekom projekta želi se potaknuti znatiželja, dinamičnost i aktivnosti usredotočene na stjecanje znanja i motivaciju za daljnje obrazovanje. Uključivanjem učenika u ovaj projekt, učenici nisu više samo korisnici suvremenih tehnologija i alata nego postaju i njihovi stvaratelji.

Jedan od glavnih ciljeva jest poticati korištenje tehnika stvaralaštva koje se koriste u spomenutim prostorima stvaranja u svim područjima kurikuluma, angažiranjem učitelja u novim nastavnim pristupima i metodama učenja, pružanjem profesionalnoga iskustva i dobre prakse učiteljima koji sudjeluju u projektu.

Suradnjom između škola iz različitih dijelova Europe učvrstit će se mreža škola, razvit će se suradnički projekti i dobra praksa provođenjem projekata iz područja robotike, poduzetništva i različitih digitalnih i kulturnih aktivnosti u okviru školske zajednice.

Učenici svake zemlje imat će priliku posjetiti škole ostalih sudionika projekta te na taj način sudjelovati u sedmodnevnome putovanju i različitim aktivnostima koje će se za to vrijeme provesti u svakoj zemlji. Svaka će zemlja domaćin provesti različite vrste aktivnosti iz područja informatike i povezanih disciplina pri čemu će glavne radionice biti:

  • natjecanje u Lego robotici u Turskoj
  • različite vrste programiranja u Poljskoj
  • programiranje kroz igru u Hrvatskoj
  • makerspace završna izložba radova u Španjolskoj
preskoči na navigaciju