« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2024./25. produženi boravak u II. osnovnoj školi organiziran je za učenike razredne nastave.
Skupine su sljedeće:
Radno vrijeme je od 11:30 do 16:30 sati, uz dežurstvo od 10:30 sati.
Produženi boravak je poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira za učenike nakon redovne nastave. Organizirano je pisanje domaćih zadaća i učenje praćeno stručnim vođenjem, a učenici imaju mogućnost odabira različitih aktivnosti koje prate Godišnji izvedbeni kurikulum te Školski kurikulum.
Međunarodni dan pismenosti obilježava se 8. rujna, a utemeljio ga je UNESCO davne 1967. godine s ciljem promicanja važnosti učenja, čitanja i pismenosti. Ove godine učenici 3. skupine (3.a i 3.d) produženog boravka obilježili su ga izradivši igru ''Memory'' na temu lektirnih djela.
Sjetili su se lektirnih naslova iz prošlih razreda i razgovarali o naslovima koji ih tek čekaju u 3. razredu. Učenici su u paru odabrali jednu lektiru i na kartice napisali ime autora i naslov djela. Na prednjoj strani kartice crtali su i ukrašavali slova abecede. Igru su isprobali i zaključili kako će im dobro poslužiti da se podsjete važnih književnih djela. Aktivnost je završila izradom plakata prilikom čega su se dosjetili izraditi džepić u koji će ubacivati prijedloge za čitanje njima zanimljivih knjiga.
Tekst i fotografije: Ines Ercegović