« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dijete kojem se svakodnevno čita naglas bit će razvojno godinu dana ispred svojih vršnjaka kojima se ne čita naglas svaki dan.
Svjetski dan čitanja naglas obilježava se prve srijede u veljači od 2010. godine, a nastalo je na inicijativu Svjetske organizacije LitWord.
Djeca i odrasli širom svijeta, slaveći moć riječi, kreiraju društvo koje će svakom djetetu omogućiti pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji.
Čitajući naglas slikovnice, ovu inicijativu podržali su učenici 1.a, 1.b, 2.a i 2.b razreda s učiteljicama Natašom Kurbanjev, Ines Ercegović i Sandrom Bančić.
Učenici 2.a razreda izradili su plakat kojim su najavili Dan čitanja naglas te naveli slikovnice koje će se čitati u pojedinoj grupi. Nakon toga, čitali su slikovnicu iz serijala "Mali ljudi, veliki snovi", o jednom od najpoznatijih znanstvenika modernog doba - Stephenu Hawkingu. Izdvojili su njegov citat ''Koliko god se život činio teškim, uvijek postoji nešto u čemu možeš biti uspješan'' kao glavnu poruku priče.
Učenici 1. a i 1. b razreda čitali su slikovnicu ''Marsovsko pospremanje'' i saznali da Marsovci ne znaju pospremati sobu. Saznali smo i da učenici pospremaju svoje stvari, tako barem oni kažu i da mame s tim nemaju puno posla. A Marsovci? Oni mogu doći na igru u pospremljenu sobu. Najzanimljivije događaje iz slikovnice, učenici su nacrtali.
Učenici 2.b razreda čitali su naglas slikovnicu ''Pjegica zvjezdica'' o jednoj posebnoj djevojčici. Nakon toga razgovarali su o važnosti čitanja, pisali izreke o važnosti istoga te razgovarali o svojim omiljenim knjigama.
Čitanje naglas obogaćuje rječnik, razvija vještinu slušanja, razvija razumijevanje za društvene probleme i čimbenik je budućeg uspješnog razvoja djeteta. Stoga, čitajmo djeci naglas gdje god i kad god stignemo.