« Svibanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U školskoj godini 2021./22. produženi boravak u II. osnovnoj školi organiziran je za učenike 1., 2. i 3. razreda.
Skupine su sljedeće:
Ukupno produženi boravak pohađa 169 učenika. Radno vrijeme je od 11:30 do 16:30 sati, uz dežurstvo od 10:30 sati.
Produženi boravak je poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira za učenike nakon redovne nastave. Organizirano je pisanje domaćih zadaća i učenje praćeno stručnim vođenjem, a učenici imaju mogućnost odabira različitih aktivnosti koje prate Godišnji izvedbeni kurikulum te Školski kurikulum.
Svjetski dan oceana obilježava se svake godine 8. lipnja. Učenici 3. skupine (2.a) razgovarali su o potrebi zaštite vodenih masa na Zemljinoj površini koje su nezamjenjivi izvori vode i hrane potrebne za očuvanje života na planeti.
Učenici 3. skupine produženog boravka (2.a) različitim aktivnostima obilježili su Svjetski dan pčela. Dio učenika istraživao je zanimljivosti o pčelama putem različitih medija, a drugi se dio učenika izrazio crtežima istih. Zajednički su izradili plakate i uredili razredni pano.
Nakon cijelog tjedna marljivog učenja učenici 2.a iskoristili su sunčani četvrtak i priredili piknik. Sakriveni u hladu krošanja školskog dvorišta neki su odmarali, a neki uživali u sportskim aktivnostima.
Učenici 3. skupine produženog boravka (2.a), nakon učenja i ponavljana nastavnih sadržaja vezanih uz temu ''Moje mjesto'', izrazili su svoj likovni doživljaj naučenog. Neki su učenici prikazali kulturno-povijesnu baštinu grada Varaždina kao što su palača Sermage te dvorac Stari grad u kojima se nalaze postavi Gradskog muzeja Varaždin.
Miris cvijeća, cvrkut ptica, paleta šarenih boja, tople zrake sunca, zujanje pčela i raznih kukaca najbolje opisuje proljetnu livadu. Inspirirani tim motivom, učenici 8. skupine, zajedno sa svojom učiteljicom Enom Keretić uredili su svoj pano.
Prekrasno je biti dijete- osjetiti majčinu ljubav, nježnost, brižnost, pažnju, vedrinu, oslonac, potporu, snagu...Majčina uloga neizmjerno je važna.
Nama učiteljicama i učiteljima povjeren je važan zadatak osvijestiti djeci osjećaje zahvalnosti prema majkama koje toliko čine za njih.
Učenici 3. skupine različitim aktivnostima obilježili su Svjetski dan intelektualnog vlasništva.
Državni zavod za intelektualno vlasništvo želi skrenuti javnu pozornost na vrijednost i važnost inovativnosti i kreativnosti mladih ljudi.
Učenice 7. skupine su nadahnute animiranim filmom o Zlatokosi – djevojci zlatne kose odlučile napraviti svoj igrokaz pod istim imenom. Uporno su se i marljivo potrudile zapamtiti cijeli tekst, režirati i posložiti scenu te prezentirati svoj rad pred vjernom publikom.
Učenici 3. skupine produženog boravka tehnikom kaširanja izradili su i oslikali pisanice. Odlučili su razveseliti svoje prijatelje prvaše te su uz pomoć učiteljice Sandre napunili pisanice čokoladnim jajima i bombonima.
Budući da je Uskrs pred vratima i mi u 2.a prihvatili smo se posla te izradili čestitke i pisanice. Usput smo saznali tko su umjetnici P. Mondrian i R. Delaunay. Njihove smo motive proučili i posudili za ukrašavanje naših čestitki.
Učenici produženog boravka 6. i 8. grupe, s učiteljicama Enom Keretić i Karmen Kučar, uredili su pano škole. Kombiniranom tehnikom akvarela i flomastera, kreativnim su idejama, inspirirani proljetnicama, osmislili izgled svoje pisanice te tako nagovijestili dolazak najvećeg kršćanskog blagdana Uskrsa.
22. ožujka 2022. učenici 2.c i 2.a razreda obilježili su Svjetski dan voda. Nakon razgovora za što nam je sve voda potrebna i važna, učenici su izradili i plakat.
Nakon tjedan dana napornog treninga stigao je konačno Dan plesnog dvoboja. Učenice 7. skupine produženog boravka nastupile su na razrednoj pozornici. Natjecale su se učenice 3.a razreda protiv učenica 3.d razreda.
Učenici 3. skupine produženog boravka izradili su razredni kalendar. Izrađujući naš razredni kalendar ponovili smo mjesece u godini i važne datume. Istaknuli smo i datume naših rođendana.
Učenici 2. skupine prikazali su osjećaje sreće i tuge crtajući maske klauna.
Učenici 7. skupine produženog boravka (3.a i 3.d razred) obilježili su Dan zaljubljenih. Uz nasmijana lica i kreativan pristup napravili smo čestitke za najdraže i likovne radove kojima smo ukrasili naš razredni pano.
Dijete kojem se svakodnevno čita naglas bit će razvojno godinu dana ispred svojih vršnjaka kojima se ne čita naglas svaki dan.
Svjetski dan čitanja naglas obilježava se prve srijede u veljači od 2010. godine, a nastalo je na inicijativu Svjetske organizacije LitWord.
Dan svjesnosti o pingvinima obilježava se 20. siječnja. Učenici 2.a su u produženom boravku gledali kratki dokumentarni film o pingvinima. Pročitajte što smo naučili.
Zadnji dan prvog polugodišta u grupi ''Ježići'' održana je čajanka. U vedrom i veselom raspoloženju uz keksiće i božićne pjesme razgovarali smo o željama i planovima za 2022. godinu.
Učenici 3. skupine produženog boravka zimske dane iskoristili su za likovno stvaralaštvo. U nedostatku snijega, hodnike škole ukrasili su snjegovićima koje je iz mašte oživio pastel.
Učenici 1. (Pčelice) i 3. (Krteki) skupine produženog boravka zasukali su rukave i udružili snage u izradi božićnih ukrasa.