preskoči na sadržaj

II. Osnovna škola Varaždin

Login
Kalendar
« Svibanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Do polugodišta...
ANKETA
Da li ste zadovoljni sa aplikacijom eDnevnik ?



Brojač posjeta

free hit counter
hit counter

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektni tjedan - "Voda" (20.- 24. ožujka) - 1. dan
Autor: Nataša Narančić, 22. 3. 2017.

Nastava se u II. osnovnoj školi Varaždin od 20. do 24. ožujka 2017. odvija u obliku projektnog tjedna sa zajedničkom temom „Voda“, čime su učenici i učitelji Škole pridonijeli obilježavanju Svjetskog dana voda.


20. ožujka 2017. – prvi dan projektnih dana

 

RAZREDNA NASTAVA

1.a

Prvog dana učenici su razgovarali o vodi i o tome kako je ona potrebna za život. Rješavali su vodenu matematiku te brojne morske slagalice i brojalice. Naučili su kako pravilno prati ruke.

1.b

Učenici i učiteljica pripremaju se za projektne dane i planiraju aktivnosti:

  • istraživanje o morskim životinjama
  • gledanje filmova o moru
  • istraživanje o moru
  • snaga elektrane
  • vodene zanimljivosti
  • razgovor o štednji vode

Prvog dana učenici su govorili o morskom svijetu i njegovim životinjama. Istraživali su čovjekove potrebe za vodom i gledali razne kratke filmove o vodi.

1.c  

Učenici su učili o vodi te su se podjelom u grupe pripremali za rad.

Projekt su započeli razgovorom o žuborenju i zapljuskivanju vode, slušali su zvuk vode te opažali vodu u svakodnevnom životu.

1.d

Učenici su zajedno s učiteljicom prikupljali materijale i razgovarali o njima. Učili su o vodi te vršili podjelu zadataka.

2.a

Prvog dana učenici su razgovarali o kruženju vode u prirodi te o vodama tekućicama i stajaćicama. Razgovarali su i o živom svijetu u vodi te o životu bez vode.

2.b

Učenici su razvrstavali donesene materijale na temu vode. Čitali su o vodi i obrađivali tekstove, a spominjali su također i poveznicu vode s ostalim nastavnim predmetima. Govorili o vrstama vode, svojstvima vode i o njezinoj zagađenosti.

2.c

U uvodnom dijelu priprema za projektne dane učenici su tražili vodu na globusu i razgovarali o njoj. U nastavku su rješavali zagonetke i pitalice o vodi. Pjevali su pjesmice o važnosti vode za život.

2.d

Učenici su čitali i učili o vodi, kruženju vode u prirodi, vrstama voda, životu bez vode i o živom svijetu u vodi. Smišljali su pitanja vezana uz vodu.

3.a

Učenici su razgovarali o kruženju vode u prirodi, izrezivali su razne članke o vodi te pripovijedali i čitali o vodi.

3.b

Učenici su imali podjelu rada i razgledavanje materijala o vodi koje su pripremili. Rad su započeli izradom pokretnih plakata, razgovorom o recikliranju te rješavanjem raznih vodenih pitalica i zagonetki.

3.c

Učenici su prvog dana radili razne pokuse i varijacije na temu vode.

3.d

Učenici su planirali aktivnosti projektnih dana. Planirane su sljedeće teme:

  • zaštita i očuvanje ovde
  • osnovni podaci o vodi
  • prezentacije o vodi
  • obale i oceani
  • živi svijet

 

Najprije su bilježili osnovne podatke o vodi, započeli s izradom plakata i razgovarali o neprijateljima vode.

4.a

Učenici su razgovarali o živom svijetu u Jadranskom moru, morskim sportovima, kornjačama i turizmu.

4.b

Učenici su projektne dane započeli razgovorom o morskim plodovima i o životinjama u Jadranskom moru. Razgovarali su o ljudima koji se bave poslovima uz more i na moru.

4.c

Učenici su izrađivali prezentacije o morskim sportovima, turizmu i raznim životinjama koje žive u moru i uz more.

4.d

Prvog su dana učenici izrezivali životinje iz papira, čitali knjige o moru i iz njih izdvajali razne natuknice o morskoj vodi.

 

PREDMETNA NASTAVA

 

Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred)

Učenici su prikazali dan na odjeći uz vodu kao motiv. Složeni su po skupinama u kojima će prikazivati vodeni svijet.

Marica Burek (7. i 8. razredi)

Učenici su rješavali razne matematičke zadatke na temu vode.

Ines Njegovec (7. i 8. razredi)

Učenici su slikali kapljicama vode te izrađivali valove za zajedničku kompoziciju. Cilj im je umjetničkim djelom prikazati dubinu vode.

Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi)

Učenici su radili razne pokuse vezane uz vodu te istraživali o utjecaju vode na reljef.

Darko Krznar i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi)

Učenici su započeli s projektom o morima i vodama tekućicama. Pomoću programa Movie Maker napravit će film o vodama.

Ksenija Pintarić (7. i 8. razredi)

Učenici planiraju ispitati svojstva vode i istražiti kako se voda može zaštititi od onečišćenja

Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi)

Učenici su radili razne pokuse vezane uz vodu.

Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi)

Učenici planiraju snimiti film o vodi. Započeli su s pravljenjem valova na vodi. Prvog dana učenici su radili na ravnim valovima.

Jasmina Varga i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi)

Učenici su planirali aktivnosti: gledat će film o vodi, raditi intervjue, izrađivati plakate i prezentacije, izrađivat će makete te pisati pjesme i stripove.

Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi)

Podtema projekta je „Wasser ist die Quelle des Lebens und der Gesundheit“ („Voda je izvor života i zdravlja“). Učenici su najprije smišljali riječi vezane uz navedenu temu, a zatim su izradili slikovni hrvatsko-njemački rječnik s odabranim pojmovima.

Silva Hrg (7. i 8. razredi)

Učenici su se pripremali za projektne dane na temu „Do we drink seawater?“





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju