preskoči na sadržaj

II. Osnovna škola Varaždin

Login
Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Do polugodišta...

 

<<<<





GRUPA MEDIJSKA KULTURA




 

 

IZDVOJENO

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2021.

Ukupno: 47233
Ovaj mjesec: 820
Ovaj tjedan: 421
Danas: 3
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektni tjedan
Autor: Ljiljana Inkret-Martinčević, 6. 5. 2016.

 

Prvi tjedan u mjesecu svibnju 2016. godine nastava se u II. OŠ Varaždin organizirala u obliku projektnog tjedna. Prva tri dana u tjednu, u ponedjeljak, utorak i srijedu, većina učenika prijavila se je za neki od ponuđenih projekata za učenike viših ili nižih razreda. 

 

Učenici nižih razreda mogli su sudjelovati u jednom od 10 ponuđenih projekata , a učenici  viših razreda dobili su na izbor ukupno 15 projekata.

 

U četvrtak i petak su naizmjenično sportski dani i dani prezentacije projekata za učenike viših i nižih razreda.

 

Znatan broj učenika nižih i viših razreda, uključen u različite izvannastavne aktivnosti nastavio je i u projektnom tjednu projekt školskog mjuzikla Ljepotica i zvijer, željno iščekujući i radujući se nastupima u HNK-u u petak 6. i utorak 10. svibnja.

 


Kratki opisi projekata:

 

Melina Tomljenović, projekt Prijateljstvo, 1. razredi

Projekt Prijateljstva proveden je u tri dana. Prvog dana je bilo međusobno upoznavanje učenika s temom dobrih djela, a sastojao se je od 4 radionice: 4 male riječi, upoznajmo se, čitali smo Ezopove basne i gledali crtić Lolek i Bolek. Drugog dana nam je tema bila superjunak: što bi bilo da sam ja superjunak, što bih radio, kakve osobine imaju superjanuci i sl. Gledali smo crtiće i čitali stripove o superjunacijama, a crtali smo pravog prijatelja, obradili smo Ružno pače. Trećeg dana smo radili vlak prijateljstva: djeca su izradila vagone sa svojim imenom, a igrali smo Čovječe ne ljuti se, kako bismo naučili da trebao obuzdati ljutnju kad gubimo. U radionici Volim te analizirali smo zbog kojih osobina volimo svog prijatelja.

 

Ljiljanka Bistrović, 2.a i Kristina Hruškar, 2.d projekt Glazba i pokret

Projekt je započeo na veoma neobičan način: sudionike projekta dočekao je plakat s pitanjem „Što za tebe znači ples?“ Učenici su se odlučili na neki od ponuđenih odgovora poput „zabava“, „noćna mora“, „najradije bih ga izbjegnuo“ ili „druženje“ otiskom vlastitog prsta na za to predviđeno mjesto. Učenici su se podijelili u skupine, a svaka je skupina obrađivala jednu vrstu plesa (suvremeni ples, tradicijski ples i sl.). Na prezentaciji su otplesali ples koji su kroz projekt izvježbali. U projektu koji je vodila učiteljica Hruškar također smo uočili lijepe crteže instrumenata te nas se dojmilo pisanja pisma majci za majčin dan.

 

Petra Minđek, projekt Bajka, 2.b

Prvi dan učenici su upoznali kako su nastale bajke i tko ih je uspio zapisati i obraditi. Tako su se bolje upoznali  s Braćom Grimm. Čitale su se bajke iz njihove zbirke i pjevale pjesmice na njemačkom jeziku. S obzirom da djeca danas bajke najčešće upoznaju preko crtića upoznali su lik i djela Walt Disneya te pogledali kratki crtić.
Drugi dan učenici su čuli manje poznate bajke te pokušali izraditi iz kartona, kutija, kolaža, škara, vune, ljepila i slično scene iz bajki. Nastala su mnoga lijepa djela. Najpoznatije bajke su naučili na njemačkom i engleskom jeziku te izradili plakat s. Ponovile su se pjesmice i igrale scene i pantomime na temu bajki.
Treći dan, nakon što smo do kraja istražili bajke i njene elemente učenici su izmislili prekrasnu bajku pod nazivom "Začarana škola" te ju ilustrirali (plakat). Izradili su kviz pitanja i izumili igre npr. igra Pepeljuga (u krug svi učenici stave po jednu cipelu, brojalicom izabrano dijete mora u pet sekundi pronaći i obuti svoju cipelu)...Sve te igre su se po nekoliko puta odigrale :)
 

Dubravka Kalinić Lebinec, projekt Put u prošlost, 2.c

Učenici su za projekt donijeli stare stvari poput starih novčanica, lutaka, knjiga. Učiteljica im je pripremila prigodne filmove, a cijeli ih je projekt potaknuo na promišljanje o prošlosti, vrjednovanju tradicije i čuvanju baštine.

 

Nedjeljka Martinčević, 3.a i Spomenka Žmegač, 3.b projekt Putujmo zavičajem

Projekt je služio kao priprema za izlet, odnosno terensku nastavu upoznavanja Varaždinske županije. Učenici su istraživali važna mjesta Varaždinske županije koja će posjetiti. Učenici su na kraju projekta izradili plakat kojim su pokazali što su na projektu naučili.

 

Natalija Lončar, 3.c i Josipa Bunta, 3.d projekt Mokra priča

Iz nastavnog predmeta Priroda uči se o vodi pa je ova tema obrađena u projektnom tjednu.  Vježbali su također koristiti se razlomcima: polovice, četvrtine i šestine iz matematike. Dva razreda su imala projekt istodobno, a u projektu je sudjelovao i slikar Živko Toplak pa su s njim crtale.

 

Projekti koje su vodile učiteljice četvrtih razreda bili su međusobno povezani, a svi su činili povezanu cjelinu kao pripremu za predstojeću školu u prirodi. Razredi su se međusobno izmjenjivali tako da je svaka učiteljica radila sa svakim četvrtim razreda, ali se aktivnosti nisu ponavljale, već je svaka učiteljica za svaki razred pripremila drukčiju aktivnosti, tako da su u petak svi učenici, na prezentaciji, mogli naučiti od ostalih učenika što su drugi učenici radili na istu temu.

 

Karmen Magić, projekt Život u moru, 4.a

Za svaki razred su bile pripremljene različite aktivnosti, a svima je zajednička tema bila život u moru.

 

Sanja Mihalinec, projekt Kulturno-povijesni spomenici primorskoga kraja, 4.b

Svaki je razred imao zadatak istražiti konkretne kulturno-povijesne spomenike nekog grada. Primjerice jedan je razred trebao saznati o crkvi sv. Donata i  samostanu sv. Marije u Zadru. Trebali su pronaći podatke i neku fotografiju o konkretnom spomeniku služeći se različitim izvorima. Na temelju istraživanja izrađivani su plakati radi prezentiranja projekta.  Drugi je dio bio likovna radionica, na temelju naučenog radili su pročelja tušem znamenitih crkvi te od glinamola glagoljska slova ili pleter.

 

Željka Mihalj, projekt Krški reljef, 4.c

Podteme Krškog reljefa bile su Krški reljef općenito, Špilje u krškom reljefu, Oblici u krškom reljefu i Život ljudi u kršu. Sva su četiri razreda izrađivala zajedničku prezentaciju. Jedan je razred pretraživao slike za plakat, modelirali su u glinamolu modele životinja i krških građevina, izrađivali su suhozid od pripremljenih oblika, istraživali su biljke, životinje i čime se ljudi bave u kršu i jedan je razred imao slikanje špilja tušem.

 

Rajka Stilinović, projekt Nacionalni parkovi, 4.d

Na temelju naučenoga o Nacionalnim parkovima učenici su izrađivali mentalne mape po skupinama i zajedničku razrednu mentalnu mapu. U prva dva dana izmijenila su se sva četiri razreda, a srijedu smo završavali započete projekta. U petak smo prezentirali rezultate.

 

Sanja Posavec, projekt Pokusi u geografiji – planet Zemlja, 6. razredi

Učenici su se najprije teoretski upoznali s određenim geografskim sadržajem, a najzanimljiviji dio i za izradu i za gledanje bila je izrada vulkana: učenici su novinski papir su rastopili i od njega izrađivali vulkane.

 

Marina Pajtlar, projekt Odjeća čini čovjeka, 5. i 6. razredi

Završetak projekta proučavanja mode i odjeće bila je izrada plakata za prezentaciju tako što su učenici u dječjim časopisima pronalazili prikladni primjere odjeće i mode, primjere su izrezali i zalijepili na plakate, uz opise.

 

Silva Hrg, projekt Povijest cipela, 5. – 7. razredi

Pretraživanjem interneta učenici su pronalazili informacije iz povijesti cipela, a naučeno su prezentirali crtanjem.

 

Alan Dedić, projekt Zanimljive povijesne ličnosti, 7. – 8. razredi

Projekt se je odvijao tako što su učitelj i učenici pripremili životopis i zanimljivosti o nekoj povijesnoj ličnosti, o tomu su prepričavali te se o toj povijesnoj ličnosti vodila rasprava.

 

Nikolina Mikulek Slunjski, projekt Planet Zemlja – utjecaj industrije i ostalih djelatnosti na okoliš, 7. i 8. razredi

Učenici su se podijelili u 3 skupine, pretražujući internet dolazili su do potrebnih informacija, a na kraju su svoje rezultate prezentirali ostalim skupinama.

 

Marica Burek, projekt Mjerne jedinice oko nas, 5. – 8. razredi

Učiteljica je pripremila niz zabavnih i zanimljivih zadataka vezanih uz mjerne jedinice u svakodnevnom životom koje su učenici na projektu rješavali.

 

Tanja Klaneček, projekt Krpene ljepotice, 5. – 8. razredi

Učiteljica je pripremila mnoštvo tkanina te je metodom korak po korak s učenicima od tkanina izrađivala lutkice, koristeći se u izradi iglom i koncem.

 

Dubravka Pavlić, projekt Ljepota i moda u očima promatrača kroz stoljeća, 5. – 8. razredi

Učenici su na projektu proučavali modu kroz stoljeća, a također su mogli neposredno opipati mnoštvo različitih tkanina. Na kraju su projekta izradili plakate na kojima su prezentirali naučena znanja.

 

Ksenija Pintarić, projekt 3, 2, 1 – kemijaj!, 7. razredi

Učiteljica je pripremila, a učenici su pod njezinim vodstvom i u skladu s uputama izvodili različite pokuse poput promatranja što se događa kad se jaje stavi u kiselinu.

 

Aleksandar Meštrić i Irena Bračko-Marčec, projekt Inteligencija – tečaj za korisnike, 5. – 8. razredi

Učenici su se kroz projekt zabavili, ali i naučili, upoznali se sa zadacima kojima se razvija inteligencija i rješavali su zadatke kojima se provjerava inteligencija.

 

Tihana Denac, projekt Kuća/stan iz snova, 7. – 8. razredi

Na pametnoj ploči u krupnom planu izmjenjivale su se različite fotografije lijepih kuća i stanova, a učenici su imali projektni zadatak na temelju tlocrta, koji su dobili, i prema točnim uputama, napraviti  troškovnik potreban za izradu kuća ili stana.

 

Višnja Ivančan i Goran Kreminski, projekt Mađioničarski trikovi, 5. – 8. razredi

Na projekt je došao pravi mađioničar koji je sudionike projekta poučavao kako izvesti nekoliko mađioničarskih trikova. Učenici su nakon toga uvježbavali izvesti nekoliko mađioničarskih trikova, koje su izveli pred ostalim sudionicima projekta.

 

Vlatko Đakulović i Željka Jarabek, projekt Dani Nikole Tesle, 7. – 8. razredi

Učenici su se s genijem Nikolom Teslom upoznali najprije gledanjem prigodnog filma o Nikoli Tesli, a kasnije su u praksi isprobali nekoliko Teslinih izuma. Bilo je jako zabavno strojem s iglom izrezivati određene oblike iz drveta.

 

Zrinka Balić, projekt Djela milosrđa, 7. – 8. razredi

Učenici su u praktičnom dijelu u gradu posjetili određene lokacije vezane s temom projekta, a u školi su raspravljali o konkrektnim načinima i oblicima djela milosrđa, primjerice, o mogućnostima donacija.

 

Ljiljana Inkret Martinčević i Darko Krznar, projekt Naša Zemlja, 5. – 8. razredi

Služeći se računalima u informatičkoj učionici, učenici su kroz vođene zadatke proučavali naš planet Zemlju.

Učenici su izrađivali stripove, filmove, prezentacije web stranice na zadanu temu.

Zaključili su : Zemlju treba čuvati za buduće generacije!

 



Priloženi dokumenti:
14_DJELA_MILOSR_A.pptx (4.81 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju